Cityplay – så ansluter du din verksamhet

Redan ansluten verksamhet som vill skapa eget inlogg
– Skicka ett mail till info@destinationostersund.se alt. ostersund@cityplay.se så skickas en länk med er personliga butikskod ut.
– Klicka på länken, fyll i fälten och du har då skapat ett butiksadmin.
– Logga in på er butikssida och fyll i om ni vill ha “Stämpelkort”, “Erbjudanden” och era “Belöningar”. Här kan du även fylla i korrekta kontaktuppgifter till butiken (dessa kommer synas för kunder i appen) samt kontaktuppgifter till ansvarig för butiken (är ej synliga utåt till användare).

Butik som vill ansluta sig
– Skicka ett mail till info@destinationostersund.se alt. ostersund@cityplay.se så lägger vi upp en användare och skickar sedan ut länk och er butikskod så ni kan skapa ett inlogg.


I november lanseras den nya versionen av Cityplay där varje ansluten butik, restaurang, salong etc kommer kunna ta del av köpstatistik hos sig, sköta och ändra sina stämpelkort och erbjudanden och hålla koll på belöningar. Testa att lägga upp dina erbjudanden och stämpelkort! Allting granskas av Cityplay innan det publiceras och skulle något vara knas kommer ni att kontaktas för avstämning.

Vi på Destination Östersund kommer hädanefter samla alla erbjudanden för våra eventkvällar i Cityplay-appen. Oavsett om du vill vara med i appen med ett Stämpelkort resterande året rekommenderar vi att du ändå ansluter dig för att kunna ta del av intern information från oss och under exempelvis Black Friday, Vårkväll etc kunna vara med med ett synligt erbjudande.

Prenumerera på vårt nyhetsbrev!

Våra åtgärder