Var du en av alla som tog del av de digitala utbildningar via Citykompetens under 2020 – 2021? Nu är det dags för en ny satsning av Citykompetens och nu under 2023 är det fokus på service och bemötande. Vi är flera städer som tillsammans gör en gemensam satsning på utbildning för att lyfta våra stadskärnor runt om i Sverige.
Vi erbjuder två träningstillfällen som ger konkreta tips och verktyg på hur ni skapar det bästa kundmötet. Detta är perfekt för ledare och medarbetare som vill få inspiration, fakta och konkreta verktyg för att utveckla ert kundmöte.
1 februari kl 07.45-09.45 – Välkommen på riktigt & bidra till varandras framgång
Inspiration & faktaföreläsning som avslutas med workshop för att direkt få med sig verktyg för att utveckla sin verksamhet.
Tema: Fakta om mötets betydelse, inspiration om vikten av att skapa en god relation och få kunden att känna sig välkommen på riktigt. Samarbete för att bidra till varandras framgång.
18 april kl 07.45-09.45 – Enkelt för kunden
Till den här träffen skulle vi vilja att du funderar på när du har upplevt ett riktigt positivt bemötande/extremt god service som gör att du valt att berätta om det till andra. Helt enkelt något som blivit en ”snackis”.
Båda tillfällena hålls på Gamla Teatern.
OBS! Det går jättebra att delta på träffen 18 april även om du missade det första tillfället.
Sista dag för anmälan är fredag den 14 april.
För mer info: calle.hedman@destinationostersund.se